مسعود اوزیل با دلخوری به آرسنال پیوست
 

ستاره آلمانی رئال مادرید با قراردادی ۵ ساله راهی آرسنال شد.

ببه گزارش شفقنا ورزشی، در حالی که مسعود اوزیل به هیچ وجه انتقال به آرسنال را دوست نداشت، در نهایت قرار است با قراردادی 50 میلیون یورویی از رئال مادرید راهی این تیم لندنی شود.

قرار است او در مونیخ تحت آزمایش‌های پزشکی قرار بگیرد تا قرارداد پنج ساله‌اش را به شکل رسمی با توپچی‌ها منعقد کند. باشگاه رئال مادرید قصد داشت اوزیل را به فروش برساند تا بتواند مبلغی از هزینه خرید 100 میلیون یورویی گرت بیل را پوشش دهد ولی اوزیل و پدرش که مدیر برنامه‌های وی نیز هست به هیچ وجه راضی به این انتقال نبودند.

به نظر می‌رسد این بازیکن آلمانی در نهایت به این نتیجه رسیده که آینده‌اش در ترکیب رئال روشن نیست و بهتر است راهی لیگ برتر انگلیس شود.

در صورت پشت سر گذاشتن آزمایش‌های پزشکی و قطعی شدن این انتقال، اوزیل علاوه بر اینکه رکورد نقل و انتقال‌های آرسنال را خواهد شکست، به گران‌ترین بازیکنی بدل می‌شود که توسط رئال مادرید فروخته شده است. پیش از او روبینیو با 43 میلیون یورو به منچسترسیتی فروخته شده بود.

براساس گزارش فارس، دستمزد هفتگی توافق شده برای اوزیل هفته‌ای 150 هزار یورو است



تاريخ : سه شنبه 12 شهريور 1392 | 10:1 | نویسنده : فرنوش |

توی سایت گل یک نظرسنجی کرده بودن.پرسیده بودن آیا گرت بیل100 میلیون یورو می ارزه.بیشتر مردم نظرشون مثل من بود.

71/5% گفته بودن نمی ارزه.یه 28/5%هم گفته بودن می ارزه.

اگه شما هم دراین باره حرفی دارین تو نظراتون درباره این مطلب بگین.



تاريخ : دو شنبه 11 شهريور 1392 | 16:46 | نویسنده : فرنوش |

کاکا هافبک برزيلي که از زمان پيوستنش به رئال مادريد نتوانست در اين تيم جايگاه ثابتي به دست آورد در نهايت اين باشگاه را ترک کرد و با قراردادي دو ساله به باشگاه سابقش ميلان پيوست.

به گزارش ايسنا ، سايت باشگاه ميلان با تاييد خبر خريد کاکا اعلام کرد اين بازيکن تا سال 2015 در جمع روسونري‌ها خواهد بود.

کاکا که با 68.5 ميليون يورو از ميلان به رئال مادريد رفته بود و به يکي از بازيکنان گران‌قيمت فوتبال تبديل شده بود با قراردادي آزاد به ميلان پيوست.

کاکا قرار است امروز براي انجام معاينات پزشکي راهي ميلان شود.

اين بازيکن برزيلي در حالي برنابئو را ترک کرد که حضور آنچلوتي در رئال باعث شده بود شانس حضور او در ترکيب بيشتر شود. اين بازيکن در سال 2007 بهترين بازيکن جهان شد.

کاکا در زمان حضورش در رئال مادريد مورد اعتماد مورينيو قرار نگرفت و تنها 85 بار در ترکيب سپيدپوشان قرار گرفت تا بتوان به نوعي او را بدترين خريد سال‌هاي اخير رئال معرفي کرد.

 



تاريخ : دو شنبه 11 شهريور 1392 | 16:37 | نویسنده : فرنوش |

بالاخره پس از کش و قوس‌هاي فراوان گرت بيل هافبک ولزي تيم فوتبال تاتنهام انگليس به روياي خود رسيد و با رئال مادريد براي پيوستن به اين تيم به توافق رسيد و قراردادي شش ساله با قوهاي سپيد به امضا رساند.

باشگاه تاتنهام نيز اين انتقال را تاييد کرده است و قرار است امشب مراسم معارفه اين بازيکن در مادريد انجام شود.

به گزارش فارس، آندره ويلاس بواس سرمربي تاتنهام نيز در تاييد اين خبر اعلام کرد: گرت بيل بازيکن فوق‌العاده‌اي براي ما بود که اکنون به رئال مادريد پيوسته است؛ براي او بهترين آرزوها را دارم. ما با او روزهاي خوشي را در تاتنهام سپري کرديم.

 باشگاه رئال مادريد نيز رسما اين انتقال را تاييد کرده و مدت قرارداد بيل را شش ساله عنوان کرده است.

گفته مي‌شود بيل با رقم 100 ميليون يورو براي پيوستن به رئال به گران‌ترين بازيکن تاريخ فوتبال تبديل شد و رکورد نقل و انتقالات تاريخ فوتبال را شکست.

همچنين بيل اولين بازيکن ولزي تاريخ رئال مادريد لقب گرفت.



تاريخ : دو شنبه 11 شهريور 1392 | 16:35 | نویسنده : فرنوش |

در شرایطی که ستاره ولزی تاتنهام هنوز قراردادی را با رئال مادرید به امضا نرسانده شال‌های او در اطراف ورزشگاه برنابئو به فروش می‌رسد.

 رئال از مدت‌ها به دنبال انتقال گرت بیل هافبک ولزی تاتنهام به مادرید است و در این رابطه هنوز هیچ قراردادی امضا نشده است.

با این وجود گروهی از علاقه‌مندان به باشگاه اسپانیایی حضور این ستاره ولزی و پوشیدن پیراهن شماره یازده رئال توسط او را قطعی می‌دانند.

بر این اساس شال‌هایی که تصویر این بازیکن ولزی بر روی آن وجود دارد توسط فروشندگان در اطراف ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به فروش می‌رسد.



تاريخ : یک شنبه 10 شهريور 1392 | 10:40 | نویسنده : فرنوش |
 

واکنش‌ها به قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا

واکنش به آیین قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا متفاوت بود اما یک نکته را همه تیم ها بیان کردند و آن اینکه بازی در چنین رقابتی اصلا آسان نیست.

 

 آیین قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و 32 تیم راه یافته به این مرحله حریفان خود را شناختند.

 

مربیان،بازیکنان و مسئولان تیم های راه یافته با این مرحله واکنش های متفاوتی نسبت به این قرعه کشی داشتند.

 

*گروه یک : منچستر یوناتید،شاختار دونتسک، بایرلورکوزن، رئال سوسیداد

 

جان الکساندر مدیر باشگاه منچستر یونایتد گفت: در گروه جالبی قرار گرفته ایم. رفتن به ورزشگاه شاختار برای هر کسی هیجان انگیز خواهد بود. در آنجا فضای خاصی بر ورزشگاه حاکم است. شاختار در ورزشگاه خانگی خود نتایج خوبی کسب کرده و آمار گلزنی خوبی از خود به جای گذاشته است. برای پیروزی برابر این تیم نهایت تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

 

*گروه 2: رئال مادرید،یوونتوس،گالاتسرای، کوپنهاگن

 

بوتراگینو مدیر بخش فوتبال رئال مادرید گفت: لیگ قهرمانان اروپا رقابتی هیجان انگیز است. در گروه متعادلی قرار گرفته ایم. کسی نمی تواند با اعتماد به نفس از صعود و پیروزی خود سخن گوید. بازیهای سختی درپیش رو داریم و هیجان در انتظار ما است.

 

آنتونیو کونته سرمربی یوونتوس هم اینگونه واکنش نشان داد: در گروه سختی قرار گرفته ایم. دیدارهای هیجان انگیزی پیش رو داریم. رئال یکی از نامزدهای اصلی کسب عنوان قهرمانی است و رقیبی قدیمی برای یوونتوس به شمار می آید. قرار گرفتن برابر تیمی با قدمت رئال انگیزه زیادی به هر تیمی می دهد.گالاتاسرای هم در ورزشگاه خانگی خود توانایی های زیادی دارد. درباره کوپنهاگن هم باید بگویم که شناخت خوبی از فوتبال دانمارک دارم. باید خود را آماده دیدار برابر کوپنهاگن کنیم. به خوبی می دانیم که کار سختی پیش رو داریم. اما یوونتوس تیم با تجربه ای است. قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برای ما رویا شده است؛ رویایی که باید به آن جامه عمل بپوشانیم

 

توماس دیلانی هافبک کوپنهاگن نیز در این رابطه می‌گوید: می خواهیم در لیگ قهرمانان اروپا نتایج خوبی کسب کنیم. این هدف ما است و برای دستیابی به آن نهایت تلاش خود را خواهیم کرد. باید در ورزشگاه خانگی خود امتیازات لازم را جمع کنیم. کار سختی پیش رو داریم. بازی کردن برابر تیم بزرگی چون رئال مادرید اصلا آسان نیست.

 

*گروه 3: بنفیکا،پاری سن ژرمن، المپیاکوس،آندرلخت

 

ماتودی هافبک پاری سن ژرمن: قرعه مناسبی به ما افتاد. لیگ قهرمان اروپا رقابتی بی نظیر است و باید در آن با نهایت تمرکز و هوشیاری به میدان رفت.

 

* گروه 4 : بایرن‌مونیخ ، زسکا‌مسکو، منچستر‌سیتی، ویکتوریا‌پلژن

 

کارل هاینس رومنیگه، رییس اجرایی بایرن: باید با احترام برای تمام تیم ها و نهایت تمرکز پای به میدان رقابت گذاشت. نباید هیچ تیمی را دسته کم گرفت. صعود به مرحله بعد اصلا تضمین شده نیست. در گام نخست می خواهیم از گروه خود صعود کنیم. هنوز زود است درباره شانس های قهرمانی سخن گویم.

 

کومپانی، کاپیتان منچستر سیتی: قرعه هیجان انگیزی است. سال بزرگ و سختی را در پیش رو داریم

 

*گروه 5: چلسی ، شالکه، بازل، استوا‌بخارست

 

ینس کیلر، سرمربی شالکه: گروه جالب و هیجان انگیزی داریم. توانایی رقابت با تمام تیم ها از جمله چلسی که بیشترین شانس را برای صعود دارد داریم. بازل در این چند سال اخیر ثابت کرده که توانایی رقابت با تیم های بزرگ در لیگ قهرمانان اروپا را دارد. کار سختی پیش رو داریم. برای این باورم که تمام تیم های که به مرحله گروهی صعود می کنند این شانس را دارند که به دور بعد هم راه یابند.

 

لورنتینو سرمربی استیوا بوخارست هم گفت: شانس صعود به مرحله بعد را داریم. به خوبی با تیم های این گروه آشنا هستم. با چلسی در یک هشتم نهایی روبر شده ایم. با بازل هم در دو بازی دوستانه در تابستان 2012 و زمستان 2013 بازی کرده ایم. شالکه هم در لیگی بازی می کند که بازیهای آن را از تلویزیون دنبال می کنم.

 

*گروه 6: آرسنال ، مارسی ، بوروسیا‌دورتموند، ناپولی

 

رافا بنیتس، سرمربی ناپولی: وقتی درباره لیگ قهرمانان اروپا صحبت می کنیم باید این نکته را به خوبی بدانیم که تمام گروه ها سخت هستند. گروه ما یکی از متعادل ترین گروه ها است. بدون شک رقابت سختی پیش رو داریم چرا که باید برابر تیم های بزرگی به میدان رویم. چالش بزرگی پیش رو داریم. دورتموند فصل گذشته به فینال راه یافت و نشان داد که تیم شایسته ای است. شاگردان یورگن کلوپ بازیهای زیبایی را به نمایش می گذارند.

 

او افزود: با آرسنال در ورزشگاه امارات بازی کرده ایم و شناخت خوبی از این تیم داریم. آنها مربی بزرگ و باتجربه ای در اختیار دارند. درباره مارسی هم باید بگویم زمانی که هدایت والنسیا را برعهده داشتم مقابل این تیم صف آرایی کرده ایم.بازی در ورزشگاه خانگی این تیم اصلا آسان نیست. آنها تماشاگرانی دارند که با نهایت هیجان و انرژی از تیم محبوب خود حمایت می کنند.

 

یورگن کلوپ،سرمربی دورتموند: گروه جالب و همسانی داریم. در این گروه چهار تیم حضور دارند که همه آنها توانایی صعود به مرحله بعد را دارند. باید برای پیروز شدن برابر آرسنال و مارسی نهایت تلاش خود را به کار گیریم. برابر ناپولی به میدان نرفته ایم اما احساس می کنم فضای خاصی در ورزشگاه خانگی این تیم وجود دارد.

 

ژوزه انگو، مدیر بخش فوتبال مارسی: لذت،هیجان و سختی در انتظار ما است. تلاش خواهیم کرد که حریف دست و پا بسته ای برای دیگر تیم ها نباشیم و برای آنها دردسرساز ظاهر شویم. نمی توانم بگویم که کار راحتی پیش رو داریم. در گروه سختی قرار گرفته ایم و برای صعود نیازمند تلاش و تمرکز بالا هستیم.

 

*گروه 7: پورتو ، آتلتیکو‌مادرید، زنیت ، استراوین

 

نیناد پلیچا مربی استراوین: دوست داشتم با یک تیم اسپانیایی هم‌گروه شویم که خوشبختانه اینگونه هم شد و با اتلتیکو مادرید هم گروه شدیم.

 

*گروه 8: بارسلونا ، میلان، آژاکس، سلتیک‌گلاسکو

 

لیونل مسی،مهاجم بارسلونا: هیچ گروه آسانی در لیگ قهرمانان اروپا وجود ندارد. برابر میلان و سلتیک به میدان رفته ایم. گروه جالبی داریم.

 

لنون،سرمربی سلتیک: بدترین قرعه ممکن به ما افتاد اما از نظر هیجان بهترین قرعه را داریم. دیدارهای سخت و سراسر هیجانی را پیش رو داریم. در این گروه سه تیم بزرگ با تجربه زیاد در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند. برای صعود از این گروه کار سختی پیش رو داریم. دیدار با بارسلونا هیجان انگیز اما سخت خواهد بود.

 

فرانک دی بویر، سرمربی آژاکس: از این قرعه راضی هستم. با تیم های سرشناس و بسیار خوبی هم گروه شده ایم. پیش از این برابر بارسلونا بازی نکرده ام. دیدار جالب و هیجان انگیزی خواهد بود.

 

اومبرتو گاندینی نائب رییس میلان: قبل از قرعه کشی کنار ساندرو راسل رییس باشگاه بارسلونا نشسته بودم. او گفت که میلان و بارسلونا بازهم هم گروه خواهند شد که اینگونه هم شد. هم تیم های این گروه شناخته شده هستند و بعضی از آنها قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده اند. رقابت سختی پیش رو داریم.



تاريخ : جمعه 8 شهريور 1392 | 11:30 | نویسنده : فرنوش |
کریس رونالدو با شکیل اونیل ستاره بسکتبال آمریکا عکس یادگاری گرفته است.
 
رونالدو در کنار غول ورزش جهان /عکس
 




تاريخ : جمعه 8 شهريور 1392 | 11:29 | نویسنده : فرنوش |

رئال مادرید دیشب در شصت و هشتمین دوره جام ترسا اررا حضور یافت و موفق شد تا با پیروزی مقابل دپورتیوو لاکرونیا، جام قهرمانی را مال خود کند

سایت گل- رئال مادرید دیشب در شصت و هشتمین دوره جام ترسا اررا مقابل دپورتیوو لاکرونیا به میدان رفت و موفق شد تا با نتیجه 0-4 از سد تیم میزبان عبور کرده و جام قهرمانی را مال خود کند.کاسیاس دراین بازی در ترکیب ثابت تیم مادریدی قرارداشت
foton

بقیه عکس ها در ادامه مطلب...



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 8 شهريور 1392 | 11:17 | نویسنده : فرنوش |

حدود ‌3 ماه پيش اتحاديه فوتبال اروپا، 3 نامزد نهايي دريافت جايزه برترين بازيکن اروپا را اعلام کرد و همانطور که مي‌شد پيش‌بيني کرد ليونل مسي، فرانک‌ ريبري و کريستيانو رونالدو در ليست نهايي يوفا باقي ماندند. امشب قرار است يک بازيکن از اين ليست انتخاب و به عنوان مرد سال فوتبال اروپا معرفي شود. به همين بهانه عملکرد اين‌3 ستاره در فصل گذشته را بررسي مي‌کنيم.

 

کريستيانو رونالدو‌ (رئال‌مادريد- پرتغال) تعداد بازي: 55 ‌بازي گل زده: 55 گل

کريستيانو رونالدو، ستاره‌28 ساله رئال‌مادريد، چند ساليست که از کسب جوايز معتبر فردي عاجز بوده است. اين بازيکن پرتغالي، در سال‌2009 با مبلغ‌94 ميليون يورو به رئال‌مادريد آمد تا گران‌ترين خريد تاريخ لقب گيرد. او دوران خوبي را در مادريد سپري مي‌کند، آمار گلزني فوق‌العاده‌اي داشته و همواره بهترين بازيکن تيمش بوده است. با اين‌ حال، هم عصر بودن وي با اعجوبه تاريخ فوتبال، لئو مسي‌ موجب شکست‌هاي مختلفي برايش شده است. قهرماني در سوپر‌جام اسپانيا تنها دستاورد رونالدو در فصل گذشته بود، البته ستاره رئالي‌ها به لطف مصدوميت مسي، با 12 گل زده آقاي گل ليگ قهرمانان شد. خيلي‌ها معتقدند ناکامي‌هاي رئال در فصل گذشته باعث خواهد شد تا رونالدو بازهم در کسب يک جايزه فردي ناکام بماند.

 

فرانک ريبري (بايرن مونيخ- فرانسه) تعداد بازي: 43 بازي گل زده: 11‌گل

از نظر تعداد گل زده آمار ريبري با رقبايش قابل مقايسه نيست اما بايد اين را در نظر بگيريم که ريبري در بايرن بر‌خلاف رونالدو و مسي نقش تمام کننده را ندارد و بيشتر در نقش يک سازنده ظاهر مي‌شود. بايرن در فصل گذشته‌ با قدرت حاضر شد و به واسطه عملکرد تيمي فوق‌العاده خود، بيشتر حريفانش را به زانو در آورد‌ که در اين بين فرانک ريبري که زيدان، اسطوره فوتبال فرانسه او را جواهر فوتبال فرانسه لقب داده‌، نقش کليدي داشت و توانست به همراه بايرن‌مونيخ به عنوان اولين تيم آلماني ‌سه‌گانه‌اي ارزشمند کسب کند. بي‌ترديد نمي‌توان از‌ 16‌پاس گل ريبري‌ در فصل گذشته به سادگي گذشت که در نتيجه بازي‌هاي باواريايي‌ها تعيين‌ ‌‌کننده بود. ريبري بدون‌شک يکي از بهترين‌هاي فينال ويمبلي بود که بارها دورتموند را آزار داد‌ و پايه‌گذار گل‌هاي تيمش شد تا بايرن براي سومين بار پياپي در فينال ليگ قهرمانان اروپا شکست خورده نباشد. حال بايد ديد ريبري که تا‌کنون موفق به کسب عنوان فردي قابل‌توجهي نشده‌‌، مي‌تواند به لطف تاثيرش در افتخارات بايرن، در‌30 سالگي به عنوان ارزشمند بازيکن سال اروپا دست يابد.

 

ليونل مسي (بارسلونا‌- آرژانتين) تعداد بازي:50 بازي گل زده:60 گل

بدون‌شک‌ مسي اگر انتهاي فصل را از دست نمي‌داد اکنون بيش از‌60 گل زده بود. 19‌بار گلزني پياپي در لاليگا را نبايد فراموش کرد. بدون‌ترديد‌ لئو در اين‌ 3 سال اخير بر رکورد‌ها حکومت مي‌کند و پادشاه رکوردهاست. لئو با يک رکورد تاريخي لاليگا را برده و به دو نيمه‌نهايي رسيده است. به اعتقاد بسياري در فصل پر فراز و نشيب بارسا اين مسي بود که يک تنه بارسا را به نيمه‌نهايي اروپا رساند و در لاليگا با گلزني‌هاي پياپي خود بار اصلي رکوردها را بر دوش کشيد. با اين حال، مصدوميت مسي در انتهاي فصل گذشته، ناآماده بودنش برابر بايرن و موارد ديگري را مي‌توان از جمله موانع برنده شدن لئو دانست‌ اما باز هم مي‌توان او را مدعي کسب اين مقام محسوب کرد.



تاريخ : پنج شنبه 7 شهريور 1392 | 10:48 | نویسنده : فرنوش |

امشب درموناکو قرعه کشی رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا انجام می شود

سایت گل- امشب ساعت 20.30 دقیقه به وقت تهران قرعه کشی رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در موناکو انجام خواهد شد.

در سید یک تیم های: بایرن مونیخ، بارسلونا،چلسی، رئال مادرید، منچستریونایتد، آرسنال، پورتو و بنفیکا قرار دارند

در سید دو: اتلتیکومادرید، شاختار دونتسک، میلان، شالکه، مارسی، زسکا مسکو، پاری سن ژرمن و یوونتوس قرار دارند

در سید سه: زنیت سنت پترزبورگ، منچسترسیتی،آژاکس، بوروسیا دورتموند، بازل، المپیاکوس، گالاتاسرای و بایر لورکوزن هستند

و در سید 4: کپنهاگن، ناپولی، آندرلشت، سلتیک، استوا بخارست، ویکتوریا پلژن، رئال سوسیداد و آستریا وین قرار گرفته اند

بازی فینال این دوره از رقابت ها 24 ماه می در ورزشگاه اسپورتینگ لیسبون بنفیکا برگزار خواهد شد.


Borussia Dortmund, Juve, PSG y Nápoles son los cocos a evitar

foton



تاريخ : پنج شنبه 7 شهريور 1392 | 10:37 | نویسنده : فرنوش |

در دیدار دو تیم آنقدر کم به دروازه هم حمله کردند که به نظر می رسید هیچ کدام به دنبال پیروزی نیستند

سایت گل- منچستریونایتد و چلسی شب گذشته در دیدار کم هیجان و غیرجذاب به مصاف هم هستند؛ نمایشی که کمتر کسی انتظار آن را داشت.

اتفاق غیرمنتظره بازی هم، نه در زمین، که در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی رقم خورد؛ زمانی که مورینیو از وین رونی خواست تا تصمیم نهایی اش را اعلام کند: اگر او نمی خواهد منچستریونایتد را ترک کند، ما خودمان را کنار می کشیم. ما باید بدانیم که چه اتفاقی در حال رخ دادن است."



تاريخ : سه شنبه 5 شهريور 1392 | 17:57 | نویسنده : فرنوش |
رئال مادريد خواستار حضور هافبک تاتنهام از فردا در مادريد شد.
 
رئال از بيل خواست فردا در مادريد باشد
به گزارش افکار نیوز:رؤساي رئال مادريد مصمم هستند که فردا رسما قرارداد گرت بيل را اعلام کنند و اين بازيکن فردا، يک روز پيش از بازي در ديدار افتخاري ترسا هررا مقابل دپورتيوو در مادريد حاضر خواهد شد.

تاتنهام از گرت بيل خواست تا در تمرين سه‌شنبه در لندن حاضر شود؛ در حالي که او اميدوار است اين آخرين بازديدش از زمين تمرين تيمش باشد.

بازيکن ولزي پس از گذراندن تعطيلات آخر هفته طولاني در ماربلا همچنان ساعت‌ها را تا زمان امضاي قرارداد بين لندني‌ها و رئال مادريد مي‌شمارد.

هر دو باشگاه چهارشنبه گذشته در مادريد به توافق رسيدند. مبلغ توافق شده براي انتقال وي ۹۹ ميليون يورو براي ۴ فصل بوده است که هافبک متولد کارديف به گران‌قيمت‌ترين بازيکن در تاريخ فوتبال تبديل شود. بيل در نظر دارد قراردادي با دستمزد ۱۰ ميليون يورو سالانه به مدت ۶ سال با رئال به امضا برساند.

رئال نتوانسته قرارداد بيل را رسما اعلام کند زيرا تاتنهام درخواست کرده که اعلام اين خبر چند روز به تعويق بيفتد تا بتواند روند مذاکراتش براي آوردن بازيکني به جاي وي را سرعت بخشد.

آندره وياس بواس که اخيرا ويليان را از دست داده است؛ رسما تأييد کرد که به جذب مدافع رومانيايي استوا بخارست علاقمند است و تاتنهام مبلغ ۸.۵ ميليون پوند را براي وي پيشنهاد داده است.


تاريخ : سه شنبه 5 شهريور 1392 | 17:54 | نویسنده : فرنوش |
 
وقتی مورینیو سوژه رسانه‌ها شد
سرمربی چلسی در ورزشگاه اولدترافورد خودکارش را گم کرد تا سوژه رسانه‌ها شود.
خبرگزاری فارس: وقتی مورینیو سوژه رسانه‌ها شد+عکس
 

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته تیم‌های منچستر یونایتد و چلسی در هفته دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این دیدار آقای خاص که برخورد گرمی با بازیکنان منچستر و دیوید مویس داشت در ورزشگاه اولدترافورد خودکارش را گم کرد و سوژه رسانه‌ها شد.



تاريخ : سه شنبه 5 شهريور 1392 | 17:53 | نویسنده : فرنوش |

مهاجم پیشین بارسلونا که سابقه بازی در رئال مادرید را دارد هم اکنون با دستمزد سالانه 20 میلیون یورو یکی از پردرآمدترین بازیکنان فوتبال جهان است.

ظاهرا آنژی دیگر توان پرداخت چنین دستمزدی به اتوئو ندارد و مدیربرنامه های این بازیکن به دنبال تیم جدیدی برای اوست.

ژوزه مورینیو که در اینتر با اتوئو کار کرده است به نظر مشتری اصلی این بازیکن است و می خواهد او را به چلسی ببرد اما روزنامه اسپانیایی اسپورت روز گذشته در گزارشی اعلام کرد رئال مادرید نیز برای جذب اتوئو دست به کار شده و پیشنهادی برای به خدمت گرفتن او ارائه کرده است.

Samuel Eto'o - Inter Mailand (1).jpg



تاريخ : شنبه 2 شهريور 1392 | 12:23 | نویسنده : فرنوش |

به گزارش نامه، فلورنتینو پرس در سال 2000 جانشین لورنزو سانز در رئال مادرید شد و ریاست این باشگاه را به عهده گرفت.

او در آن زمان به هواداران قول داد که هر سال یک ستاره به ترکیب این تیم اضافه کند. در سال نخست لوییس فیگو را از بارسلونا به سانتیاگو برنابئو آورد. سال بعد از آن زین الدین زیدان را از یوونتوس به مادرید برد. رونالدو برزیلی دیگر ستاره ای بود که یک سال بعد از زیدان راهی مادرید شد. دیوید بکام، مایکل اوون و روبینیو نیز در سال های بعد به رئال مادرید پیوستند.

پرس مدتی جای خود را به رامون کالدرون داد ولی بار دیگر در سال 2009 به ریاست باشگاه بازگشت. از آن زمان تاکنون نیز بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو، کاکا، کریم بنزما، مسوت اوزیل و لوکا مودریچ را به رئال آورده است.

او اکنون به دنبال خرید گرت بیل، هافبک تاتنهام است که مبلغ انتقالش 120 میلیون یورو اعلام شده است.
در زیر عکسی است که تمامی بازیکنان کهکشانی فلورنتینو پرس در یک تیم را نشان می دهد. در این عکس فرض بر این است که گرت بیل هم به رئال مادرید پیوسته است.
گفتنی است پرس 572 میلیون یورو برای خرید این بازیکنان پرداخته است.

 


تاريخ : شنبه 2 شهريور 1392 | 12:19 | نویسنده : فرنوش |
.
 
برنابئو آماده رونمایی از گرت بیل/عکس

<:به گزارش پارس،به نقل ازفارس رسانه‌های اسپانیایی با انتشار تصاویری از ورزشگاه اختصاصی رئال مادرید مدعی شدند که سانتیاگو برنابئو آماده برگزاری مراسم معارفه گرت بیل است.

در تصاویر منتشر شده برنابئو به حالتی تزئین شده که گویا قرار است در روزهای آینده از بازیکن جدیدی رونمایی شود.

در صورت پیوستن بیل به رئال مادرید این بازیکن دستمزدی بالغ بر ۱۰ میلیون یورو در سال را دریافت خواهد کرد.

رئال در این فصل بازیکنانی نظیر ایسکو، ایاراماندی، کاروخال و کاسیمیرو را جذب کرده است.



تاريخ : شنبه 2 شهريور 1392 | 12:17 | نویسنده : فرنوش |

به گزارش عصر امروز ایکر کاسیاس که در تیم کارلو آنچلوتی هم روی نیمکت ذخیره ها نشست ممکن است از یکی از تیم های آرسنال یا بارسلونا سر درآورد.

آرسنال که از عملکرد وویچ شزنی، دروازه بان لهستانی خود رضایت ندارد و نمایش بسیار ضعیف او موجب شکست سه بر یک این تیم مقابل استون ویلا در روز نخست رقابت های لیگ برتر انگلیس شد قصد دارد دروازه بانی مطمئن برای تیم بخرد.

دیلی اکسپرس در شماره امروز خود نوشت ایکر کاسیاس به جای آنکه به آرسنال برود، ترجیح می دهد به ابراز علاقه بارسلونا پاسخ مثبت داده و در لالیگا باقی بماند. بارسلونا هم که می خواهد دروازه بان بهتری را جانشین ویکتو والدس کند، از علاقه خود برای امضای قرارداد با کاسیاس پرده برداشته است.

والدس چند ماه پیش اعلام کرده بود دیگر قراردادش را با بارسلونا تمدید نخواهد کرد و در پایان فصل جاری و با تمام شدن قراردادش راهی تیم دیگری خواهد شد.

Iker Casillas 2012.jpg



تاريخ : شنبه 2 شهريور 1392 | 12:12 | نویسنده : فرنوش |
فرانس پوشکاش اسطوره فوتبال مجارستان و رئال مادرید که در 85 بازی ملی 84 گل زد و در رده باشگاهی هم در 529 بازی 523 گل(در رئال مادرید 182 بازی و 157 گل) به ثمر رساند اما در حسرت توپ طلا ماند!

سرویس ورزشی خرداد:

در میان برندگان توپ طلا از سال 1956 تاکنون بیش از 30 نفر مهاجم بوده‌اند ولی در میان بازیکنان تهاجمی هم برخی نادیده گرفته شده‌اند. با وجود موفقیت‌های رئال مادرید در سال‌های اولیه جام باشگاه‌های اروپا، جالب بود که فرانس پوشکاش هرگز توپ طلا را نگرفت و تنها در سال 1960 بود که پس از لوییس سوارس دوم شد. اگر توپ طلا چند سال زودتر ابداع شده بود، یعنی زمانی که مجارستان فوتبال ملی را دگرگون می‌ساخت و انگلیس را در ویمبلی شش بر سه می‌برد، پوشکاش بی‌تردید این جایزه را می‌برد.

 


عکس بالا فرانس پوشکاش(نفر سمت راست) کاپیتان تیم ملی مجارستان را در فینال جام جهانی 1954 در مقابل فریتس والتر کاپیتان تیم ملی آلمان غربی نشان می دهد که بازی 2-0 برده را در نهایت 3-2 باختند و نایب قهرمان جهان شدند.

فرانس پوشکاش (به مجاری: Puskás Ferenc) (زاده 7 آوریل 1927 - درگذشته 17 نوامبر 2006) مربی و بازیکن سابق مجارستانی بود که دارنده عنوان بهترین گلزن قرن بیستم است. وی از طرف مجله ورلد ساکر، به عنوان یکی از بزرگ ترین بازیکنان تاریخ فوتبال، انتخاب شده‌است.

شم گلزنی پوشکاش آن‌قدر بالا بود که موفق شد در 84 بازی ملی 83 گل به ثمر برساند یعنی میانگین 98 درصدگل در هر بازی (یا تقریبا یک گل در هر بازی) که این خود یک رکورد در عرصه گلزنی در بازی‌های ملی به شمار می‌آید.
پوشکاش همچنین پس از علی دایی از ایران، دومین گلزن برتر تاریخ جهان فوتبال به شمار می‌آید و پله، اسطوره فوتبال برزیل پس از او در مکان سوم این رده‌بندی جای دارد.

اینو نوشتم تا به طرفداران کریس بگم ناشکری نکنند.کسانی بودند که بیشتر از کریس حقشان خورده شده.اما همه بالاخره به حقشان رسیدند.حتی پس از مرگشان.



تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392 | 11:57 | نویسنده : فرنوش |

تفاوت نیمکت نشینی کاسیاس در زمان آنچلوتی و مورینیو

 

دروازه بان رئال مادرید توسط کارلو آنچلوتی نیز نیمکت نشین شد ولی تفاوت محسوسی با زمان مورینیو دارد.

 
به گزارش نامه، از زمانی که ایکر کاسیاس در دیدار نخست لالیگا در ترکیب رئال مادرید قرار نگرفت چند روزی می گذرد. 

از آن زمان تاکنون بسیاری از رسانه ها به این موضوع پرداخته اند اما کاسیاس توجهی به آن ندارد و با اشتیاق زیادی در تمرین های این تیم شرکت می کند. او نیز مانند دیگر بازیکنان رئال مادرید از حضور کارلو آنچلوتی در این تیم خوشحال است. 
 
شیوه آنچلوتی این است که همیشه در دسترس بازیکنان است و با آنها خیلی راحت ارتباط برقرار می کند. کاسیاس نیز تصمیم گرفته به شدت تمرین کند تا بتواند خود را به ترکیب اصلی این تیم بازگرداند. 
 
او می داند که در زمان ژوزه مورینیو حتی اگر خیلی خوب هم تمرین می کرد نمی توانست بار دیگر جایی در ترکیب مادریدی ها داشته باشد. 
 
ایکر اکنون می داند جنگیدن برای رسیدن به جایگاهش در رئال دیده می شود و می تواند به حق خود برسد.


تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392 | 11:52 | نویسنده : فرنوش |

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال از نظر فیزیکی در شرایط واقعا آماده ای به سرمی برد

سایت گل- عکسی از کریستیانو رونالدو در جلسه  تمرینی تیم مادریدی منتشر شده که حکایت از شرایط آرمانی فیزیکی ستاره پرتغالی دارد.

درپاهای عضلانی او قدرت فراوانی نهفته است که حرف های زیادی برای گفتن دارد. کریس از نظر فیزیک بدنی در شرایط ایده آلی است.


foton



تاريخ : شنبه 26 مرداد 1392 | 10:58 | نویسنده : فرنوش |

اگر این تصویر فتوشاپ نباشد، باید از این به بعد منتظر سوژه شدن دروازه‌بان تیم چلسی در تصاویر منتشر شده در اینترنت باشیم. تا پیش از این مدافع تیم منچستر یونایتد یعنی فیل جونز به خاطر واکنش‌هایی که در مواقع حساس بازی با صورتش از خود نشان می‌داد، مورد توجه بود ولی نمونه جدیدتر مربوط می‌شود به عکس‌العمل پیتر چک وقتی که با ضربه سر کریس رونالدو رو به رو شد.

 

 


تاريخ : پنج شنبه 24 مرداد 1392 | 10:37 | نویسنده : فرنوش |

این هوادار جوان که برای بازی رئال و چلسی در استادیوم سان لایف در میامی ستاره پرتغالی را در آغوش گرفته بود به خاطر این کارش و ورود به میادین دو روز حبس شد و حالا آزاد شده است.
رونالدو در این بازی زننده دو گل برای رئال بود که وقتی این هوادار به سمتش آمد او را با محبت بغل کرد و از مسئولان امنیتی خواست که بدون درگیری فیزیکی او را بیرون ببرند.

رونی در این باره اظهار داشت: یک فرصت در تمام زندگی‌ام بود که با قهرمانم دیدار کنم. در حالی که وی رونالدو را در آغوش گرفته بود، ستاره پرتغالی مادرید به او قول داد که از وی مراقبت کند و وعده داد که پیراهنش را بعد از بازی به او بدهد.

 



تاريخ : پنج شنبه 24 مرداد 1392 | 10:34 | نویسنده : فرنوش |

گلزنی رونالدو باعث شد پرتغال مقابل هلند متحمل شکست نشود.

خبرگزاری فارس: نجات پرتغال با گل رونالدو+فیلم
 

به گزارش خبرگزاری فارس، در دیدار دوستانه پرتغال مقابل هلند کریس رونالدو در سه دقیقه به پایان مسابقه گلزنی کرد تا تساوی حاصل کار دو تیم باشد.

گل هلند نیز توسط استروتمن به ثمر رسید.



تاريخ : پنج شنبه 24 مرداد 1392 | 10:31 | نویسنده : فرنوش |

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اسامی بدترین رانندگان فوتبالی به شرح زیر است:



1- کریم بنزما


در ماه فوریه کریم بنزما مهاجم تیم رئال مادرید به خاطر سرعت غیر مجاز 216 کیلو متر در بزرگراه شهر مادرید متوقف شد او که سوار بر یک خودروی آئودی که یکی از حامیان مالی باشگاه رئال مادرید نیز محسوب می شود بود که گواهینامه رانندگی  او 8 ماه توقیف شد و 23 هزار دلار هم به صورت نقدی جریمه شد.



2- دیوید بکهام

 دیوید بکهام یکی از فوتبالیست های پر حاشیه هم در سال 1999 به دلیل سرعت غیر مجاز 122 کیلو متر در جایی  که سرعت مجاز 80 کیلو متر بود متوقف شد و 8 ماه گواهینامه وی مصادره شد هر چند پس از آن بکهام به دادگاه شکایت کرد و گفت: به خاطر فراز از یک عکاس خبری از سرعت غیر مجاز تخطی کردم که با توجه به این مطلب دادگاه حکم سرعت غیر مجاز در شرایط خاص را داد و وی تبرئه شد.
اما ریو فردینال و جرمی دیفو مانند بکهام خوش شانس نبودند و جریمه شدند.



3- رونالدو

کرستیانو رونالدو که هم اکنون در باشگاه  رئال مادرید  بازی می کند در سال 2011 به دلیل تخلف رانندگی و تصادف در تونل منچستر 303 هزار دلار جریمه شد.



4- بالوتلی

 فوتبالیست ایتالیایی باشگاه میلان اوریل  گذشته در پی یک تصادف رانندگی 15 هزار دلار جریمه شد



تاريخ : یک شنبه 20 مرداد 1392 | 8:44 | نویسنده : فرنوش |
در این روزها پیوستن وین رونی، مهاجم ملی پوش منچستریونایتد به چلسی وجود دارد. در حالی که احتمال حضور لوییس سوارز، مهاجم لیورپول در آرسنال نیز وجود دارد.

به گزارش خرداد به نقل از نامه، در این روزها پیوستن وین رونی، مهاجم ملی پوش منچستریونایتد به چلسی وجود دارد. در حالی که احتمال حضور لوییس سوارز، مهاجم لیورپول در آرسنال نیز وجود دارد.

فهرست ۱۵ خائن بزرگ به باشگاه ها در زیر می آید:

۱. اشلی کول – آرسنال به چلسی

۲. یان رایت – کریستال پالاس به آرسنال

۳. ماریو گوتسه – بروسیا دورتموند به بایرن مونیخ

۴. کارلوس توز – منچستریونایتد به منچسترسیتی

۵. لوییس انریکه – رئال مادرید به بارسلونا

۶. سمیر نصری – آرسنال به منچسترسیتی

۷. کنی میلر – سلتیک به رنجرز

۸. ویلیام گالاس - چلسی به آرسنال، آرسنال به تاتنهام

۹. زلاتان ایبراهیموویچ – اینترمیلان به میلان

۱۰. رونالدو برزیلی – بارسلونا به رئال مادرید، اینترمیلان به میلان

۱۱. وین رونی – اورتون به منچستریونایتد

۱۲. مو جانسن – سلتیک به رنجرز

۱۳. رابین فان پرسی – آرسنال به منچستریونایتد

۱۴. لوییس فیگو – بارسلونا به رئال مادرید

۱۵. سول کمپل – تاتنهام به آرسنال



تاريخ : یک شنبه 20 مرداد 1392 | 8:43 | نویسنده : فرنوش |
تيم فوتبال رئال مادريد در ديداري دوستانه اينتر ميلان را با شکستي سنگين مواجه کرد. از سري رقابت‌هاي دوستانه باشگاهي و در يک ديدار حساس تيم فوتبال رئال مادريد ملقب به قوهاي سپيد با هدايت کارلو آنجلوتي موفق شد اينتر ميلان ايتاليا را با نتيجه سه بر صفر شکست دهد.

از سري رقابت‌هاي دوستانه باشگاهي و در يک ديدار حساس تيم فوتبال رئال مادريد ملقب به قوهاي سپيد با هدايت کارلو آنجلوتي موفق شد اينتر ميلان ايتاليا را با نتيجه سه بر صفر شکست دهد.

به گزارش خرداد به نقل از فارس، کاکا در دقيقه 11، رونالدو 38 و آلوارز 68 براي رئال گلزني کردند.

در ساير ديدارها نيز نتايج زير به دست آمد:

سلتيک 1  ليورپول 0

تاتنهام 1  اسپانيول 1

نيوکاسل 1  براگا 1

اوساسونا 1  وايادوليد0



تاريخ : یک شنبه 20 مرداد 1392 | 8:41 | نویسنده : فرنوش |

صحبت های مالک رئال مادرید در مورد خرید گرت بیل

 

سرانجام مالک رئال مادرید در مورد خرید ستاره تاتنهام لب به سخن گشود.

به گزارش نامه، زمان زیادی است که بحث خرید گرت بیل از تاتنهام در رسانه های اروپایی مطرح می شوند.

این صحبت ها آنقدر زیاد شده اند که بسیاری از هواداران از شنیدن خبرهای مربوط به انتقال هافبک ولزی به رئال مادرید خسته شده اند.

پیشتر دنیل لوی، مدیر تاتنهام اعلام کرده بود تاتنهام تنها در صورتی که گرت بیل را خواهد فروخت که رئالی ها 120 میلیون یورو بپردازند. مدتی پس از آن در برخی از روزنامه ها اعلام شد که دو باشگاه بر سر انتقال 100 میلیونی توافق کرده اند و قرار است تاتنهام این مبلغ را در پنج قسط دریافت کند. اکنون فلورنتینو پرس، رییس رئال در مورد خرید بیل به صحبت پرداخته است.

«من به خاطر احترامی که برای بازیکنان فوتبال قائل هستم، ترجیح می دهم در مورد آنها صحبت نکنم. ما سال گذشته لوکا مودریچ را از تاتنهام خریدیم و رابطه خوبی هم با سران تاتنهام برقرار کردیم. همه اعلام کرده اند که با تاتنهام برای انتقال 100 میلیونی بیل توافق کرده ایم. این مبلغ بسیار زیاد است. ما باید در باشگاه همه چیز را مورد توجه قرار دهیم. نمی خواهیم برای یک بازیکن این مبلغ را بپردازیم



تاريخ : جمعه 18 مرداد 1392 | 19:12 | نویسنده : فرنوش |

کریستیانو رونالدو می گوید هیچگونه کینه‌ای نسبت به مورینیو ندارد و این کارها برای آدم‌های بیچاره و شکست خورده است.

رئال مادرید موفق شد در فینال جام قهرمانان (گینس) با غلبه بر چلسی قهرمان این رقابتها شود.

کریستیانو رونالدو که در بازی نهایی موفق شد دو گل برای تیمش به ثمر برساند می گوید بین او و مورینیو هیچگونه دشمنی نیست و فکر کردن به این جور مسائل در فوتبال برای انسان‌های شکست خورده است.

رونالدو در حالی مقابل چلسی دو گل به ثمر رساند که مورینیو در مصاحبه‌ای جنجالی که بعدا آن را اصلاح کرد، عنوان کرده بود رونالدوی واقعی رونالدوی برزیلی است! اما در حالی که رسانه‌ها دو گل او به چلسی را پاسخی مناسب به اظهارات مورینیو عنوان کردند خودش می‌گوید که به مسائل حاشیه‌ای کاری ندارد و ترجیح می‌دهد به فوتبال فکر کند. دیدگاهی که پیش از این توسط رونالدو این گونه بیان شده بود: آدم در بشقابی که از آن غذا می‌خورد تف نمی‌کند!

مهاجم پرتغالی در گفتگو با مارکا درباره بازی با چلسی گفت :‌دوست دارم حرفهایم را در زمین مسابقه بزنم. اتفاق‌هایی که خارج از زمین فوتبال رخ می‌دهند تاثیری روی من ندارد. هدفم این‌است که به رئال مادرید کمک کنم تا به اهدافش برسد و بتوانیم قهرمانی ‌هایی متعددی جشن بگیریم.

به گزارش مارکا پس از بازی رئال مادرید و چلسی تنها ژابی آلونسو و فابیو کوئنترائو نزد سرمربی سابق خود رفتند و با وی خوش و بش کردند.

رونالدو درباره نحوه خوشحالی اش پس از به ثمر رساندن گل و نگاه کردن به ژوزه مورینیو گفت: پس از گل زدن به نیمکت خودمان نگاه می کردم. پس از مسابقه نزد مورینیو نرفتم چون او را ندیدم. اما در کنار تمام اعضا کادر فنی چلسی بودم. من هیچ خصومتی با کسی ندارم. تنها آدم‌های بیچاره و شکست خورده کینه ای هستند



تاريخ : جمعه 18 مرداد 1392 | 19:8 | نویسنده : فرنوش |

                                   چلسی 1-رئال مادرید 3

تیم فوتبال چلسی در دیداری دوستانه با رئال مادرید، مغلوب قوهای سپید مادرید شد.

شب گذشته دو تیم چلسی و رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو به مصاف هم رفتند و در این مسابقه دوستانه، مادریدی ها با گل های کریس رونالدو و مارسلو، خوزه مورینیو و شاگردانش را شکست دادند.

گل نخست این بازی را مارسلو در دقیقه 14 زد اما سه دقیقه بعد، رامیرز از چلسی کار را به تساوی کشاند.

در ادامه مسابقه، کریس رونالدو در دقیقه 31 دروازه چلسی را گشود تا مادریدی‌ها نیمه اول را با برتری 2 بر 1 به رختکن بروند.

در نیمه دوم بازی نیز، شاگردان مورینیو مغلوب رئالی ها شدند و کریس رونالدو در دقیقه 57 یکبار دیگر برای رئال گلزنی کرد تا هم مادریدی‌ها را به پیروزی برساند و هم با خوزه مورینیو تسویه حساب کند.

مورینیو چند روز قبل از این بازی، با کنایه، رونالدوی واقعی را رونالدوی برزیلی دانسته بود نه کریس رونالدو!

کریس رونالدو هم در پاسخ به مورینیو، از مجادله پرهیز کرد و فقط گفت هر حرفی ارزش جواب دادن ندارد!



تاريخ : پنج شنبه 17 مرداد 1392 | 9:35 | نویسنده : فرنوش |
 
تکاپوی انتخاب بهترین بازیکن اروپا/ کریس، مسی یا ریبری؟

قانون آنلاین- نامزدهای نهایی دریافت جایزه بهترین بازیکن سال اروپا معرفی شدند. لئو مسی، کریس رونالدو و فرانک ریبری سه بازیکنی هستند که شانس تصاحب این عنوان را در تاریخ 29 آگوست خواهند داشت. مسی فصل گذشته با به ثمر رساندن 46 گل در لالیگا صاحب توپ طلای اروپا شده، کریس رونالدو نیز عنوان آقای گلی لیگ قهرمانان را با 12 گل از آن خود کرده و فرانک ریبری نقش مهمی در موفقیت های بزرگ فصل پیش باواریایی ها ایفا کرده است. 

اتفاق جالب لیستی که با رای تعدادی از روزنامه نگاران شکل گرفته، غیبت نام آندرس اینیستاست. بازیکنی که سال گذشته این جایزه را از آن خود کرد اما امسال در جمع 10 نفر اول اروپا نیز جایی ندارد.   روبرت لواندوفسکی، آرین روبن، توماس مولر، گرث بیل، باستین شواین اشتایگر، زلاتان ایبراهیموویچ و رابین ون پرسی سایر بازیکنان حاضر در این لیست هستند.

آمار سایت یوفا نشان می‌دهد در میان ۳ نامزد نهایی دریافت جایزه برترین بازیکن فوتبال اروپا در فصل اخیر، ستاره فرانسوی تیم بایرن مونیخ شانس بیشتری دارد.
تسنیم، آمار منتشر شده توسط سایت اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) نشان می‌دهد که فوتبالدوستان سراسر جهان تمایل بیشتری برای معرفی شدن فرانک ریبری به عنوان برترین بازیکن اروپا در فصل ۱۳-۲۰۱۲ دارند.
طبق گزارش یوفا فرانک ریبری با ۲۸۲۸ رای (۲۸۲۸ رای در فیسبوک)، کریستیانو رونالدو با ۲۱۴۳ رای (۱۷۴۴ رای در فیسبوک و ۳۹۹ رای در توئیتر) و لیونل مسی با ۱۷۹۱ رای (۱۵۳۸ رای در فیسبورک و ۲۵۳ رای در توئیتر) تا امروز بیشترین آرا را به خود اختصاص داده‌اند.




تاريخ : چهار شنبه 16 مرداد 1392 | 15:43 | نویسنده : فرنوش |
مهاجم کامرونی تیم آنژی روسیه همچنان در صدر بازیکنانی که بالاترین دستمزد را در فوتبال جهان می‌گیرند، قرار دارد.
۱۰ بازیکن فوتبال جهان که بالاترین دستمزد را می‌گیرند+عکس
 

به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته رسانه‌های اسپانیایی خبر از تمدید قرارداد کریستیانو رونالدو با رئال مادرید تا سال 2018 دادند.

در قرارداد جدید، ستاره پرتغالی سالیانه مبلغ 17 میلیون یورو دستمزد خواهد داشت که او را به عنوان پردرآمدترین بازیکن لیگ فوتبال اسپانیا و دومین بازیکن پردرآمد جهان تبدیل خواهد کرد.

ساموئل اتوئو مهاجم کامرونی آنژی روسیه همچنان به عنوان پردرآمدترین بازیکن جهان شناخته می‌شود.

این مهاجم سابق بارسلونا و اینترمیلان سالیانه 20 میلیون یورو درآمد دارد.

در مکان سوم هم لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا قرار دارد.

مسی سالیانه 16 میلیون یورو درآمد دارد.

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 16 مرداد 1392 | 15:38 | نویسنده : فرنوش |

به گزارش پايگاه خبري کالچونيوز کريس رونالدو مهاجم پرتغالي تيم فوتبال رئال مادريد در واکنش به اظهارات اخير حوزه مورينيو سرمربي پرتغالي تيم فوتبال چلسي گفت: درمورد اظهارات اخير حوزه مورينيو تنها چيزي که مي توانم بگويم اين است که در زندگي افرادي وجود دارند که هيچ شايستگي براي اظهار نظر نداشته و من حوزه مورينيو با هم جزو آن دسته افراد مي دانم. من جزو آن دسته افرادي هستم که هميشه براي مربيان احترام فراواني قائل بوده و سعي کرده ام تا از آنها مطالب زيادي ياد بگيرم ولي هميشه مواردي پيش مي آيد که ما مجبور به حفظ خونسردي بوده و بايد از کنار بسياري از آنها به آرامي گذر کرد.



تاريخ : چهار شنبه 16 مرداد 1392 | 15:35 | نویسنده : فرنوش |
تیکه مورینیو به کریس رونالدو: رونالدوی برزیلی، رونالدوی واقعی است
 

خوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال چلسی انگلستان در گفتگو با شبکه «ای اس بی»، بار دیگر به کریس رونالدو بازیکن پرتغالی رئال مادرید اسپانیا گوشه و کنایه زد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا ورزشی، مورینیوی پرتغالی در این گفتگو با اشاره به مسیر مربی گری خود که در سال 2000  به عنوان سرمربی آغاز شد و با اشاره به اینکه پیش از این نیز به عنوان دستیار مربیانی چون سر بابی رابسون و لوئیس ونگال بوده است، گفت: برای اولین بار در سال 2000 میلادی سرمربی شدم. اما پیش از آن در باشگاههای بزرگی دستیار بودم.

سرمربی چلسی با بیان اینکه در طول دوران مربی گری خود با مربیان بزرگ و بهترین بازیکنان جهان کار کردم ، افزود: در سی سالگی مربی رونالدو بودم البته نه این کریستیان رونالدو بلکه رونالدوی واقعی که برزیلی است.

وی با اشاره به قرارداد بین گرت بیل و رئال مادرید، گفت:  سال گذشته تلاش کردم با بازیکن ولزی تاتنهام قرارداد امضا کنم اما رئال مادرید در رسیدن به توافق با باشگاه لندنی ناکام ماند.

این اولین بار نیست که خوزه مورینیو در اظهارات خود به کریستانیو رونالدو گوشه و کنایه می زد؛ وی دو ماه پیش نیز گفته بود: رونالدو گمان می کند همه چیز می داند



تاريخ : یک شنبه 13 مرداد 1392 | 21:30 | نویسنده : فرنوش |
پیروزی رئال مادرید در مقابل اورتون +گالری تصاویر و فیلم
 

تیم فوتبال رئال مادرید در اردوی آمریکا موفق شد در دیدار مقابل اورتون به پیروزی برسد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا ورزشی، رئالی‌ها که اردوی آماده‌سازی خود را در آمریکا برگزار کرده‌اند در دیداری دوستانه به مصاف اورتون رفتند و با نتیجه 2 بر یک پیروز شدند.

گل‌های این دیدار را رونالدو 13 و اوزیل 31 برای رئال به ثمر رساندند و یلاوچ برای اورتون گلزنی کرد.

 



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 13 مرداد 1392 | 21:25 | نویسنده : فرنوش |
جوان ایرانی: کریستیانو رونالدو که مدت‌ها است خبرهایی در خصوص خروجش از رئال مادرید منتشر می‌شود اعلام کرده در یک صورت در این تیم خواهد ماند.
شرط عجیب رونالدو برای ماندن در رئال مادرید

در حالی که گفته می‌شود گرت بیل از تاتنهام تا چند روز آینده راهی رئال خواهد شد، رونالدو گفته در صورت حضور بیل در این تیم و زمانی که دستمزد او دو برابر بیل باشد در سانتیاگو برنابئو خواهد ماند.

در حال حاضر رونالدو دستمزدی ۱۶۰ هزار یورویی در رئال دریافت می‌کند. اگر قرار به ماندن او در رئال و افزایش دستمزد او به دو برابر گرت بیل باشد، ستاره پرتغالی باید در قرارداد جدید ۳۲۰ هزار یورو دریافت کند.



تاريخ : یک شنبه 13 مرداد 1392 | 21:22 | نویسنده : فرنوش |

مارسلو در نشست خبري از فرصت استفاده کرد تا در خصوص بعضي موارد شفاف‌سازي کند. يکي از آنها اظهاراتش درباره خروج هيگواين بود که در اين باره گفت: رئال مادريد باشگاه بسيار بزرگي است و هميشه بازيکنان خوبي به آن آمده‌اند و از آن رفته‌اند. براي همين نمي‌توانم بگويم دلم براي هيگواين به عنوان يک بازيکن تنگ شده؛ بلکه دلم براي گونزالو به عنوان يک انسان تنگ شده است.

به گزارش خرداد به نقل از فارس، وي از اظهار نظر درباره خروج احتمالي کوئنترائو خودداري کرد و افزود: در زمان حال زندگي مي‌کنم. کوئنترائو هنوز اينجاست و انتظار دارم براي قرارگرفتن در ترکيب اصلي با او رقابت کنم.

مارسلو ادامه داد: آنچلوتي در حال شناخت ما است. او انساني بزرگ و يک برنده است. اميدوارم همان اتفاقاتي که در ساير باشگاه‌هاي وي رخ داد؛ براي ما هم رخ دهد. او هنوز درباره اينکه من در چه پستي بازي کنم صحبتي نکرده است. بناراين کاري را که هميشه انجام مي‌دهم، خواهم کرد و تمام تلاشم را به کار مي‌بندم.

بازيکن برزيلي رئال مادريد خاطرنشان کرد: بيل بازيکن بزرگي است. مقابل او بازي کرده‌ام؛ هرچند او را خيلي خوب نمي‌شناختم. به هر حال ترجيح مي‌دهم درباره بازيکني که در اين باشگاه نيست صحبتي نکنم. اگر به مادريد بيايد؛ از او استقبال مي‌کنيم اما نمي‌توانم چيز بيشتري بگويم.

وي اضافه کرد: اميد زيادي دارم؛ در تمام سال‌هايي که اينجا بودم تلاش کردم و تقلا کردم بهترين عملکردم را نشان دهم و اکنون هم هيچ تفاوتي ندارد. راه درازي تا جام‌جهاني داريم و همين الان هم بايد براي حضور در ترکيب اصلي بجنگم.



تاريخ : یک شنبه 13 مرداد 1392 | 21:20 | نویسنده : فرنوش |
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسئولان رئال اعلام کردند جاشوا پينادات نوجواني که مهارت فوق العاده گلزني در رده سني خود را دارد به آکادمي باشگاه وارد مي شود.

پينادات قبلا براي مدت کوتاهي در آکادمي هر دو باشگاه رئال مادريد و بارسلونا حضور يافته و تمرين کرده است. پينادات اولين بازيکن آمريکايي است که به تيم رئال مادريد راه پيدا مي کند.

وي قرار است از ماه سپتامبر در آکادمي رئال حاضر شود. اين آکادمي در گذشته بازيکناني چون ايکر کاسياس ، گوتي و رائول گونسالس را تربيت کرده است
 


تاريخ : یک شنبه 13 مرداد 1392 | 21:17 | نویسنده : فرنوش |
گرت‌بيل اردوي تاتنهام را ترک کرد
 

گرت بيل، ستاره ولزي تاتنهام، اردوي تيمش براي ديدار دوستانه مقابل موناکو را ترک کرد.

به گزارش شفقنا ورزشی، براساس گزارش ها، او به دليل يک مصدوميت جزئي از اردوي باشگاه لندني جدا شد اما اين اتفاق، به شايعات در مورد انتقال او به رئال مادريد را قوت بخشيد.

تاتنهام و رئال در حال مذاکره بر سر انتقال اين بازيکن با مبلغ نجومي 115 ميليون يورو هستند و مديران تاتنهام که پيش از اين بارها بر ماندن بيل تاکيد کرده بودند، در مقابل پيشنهاد خيره کننده رئال در حال تسليم شدن هستند.  

گفته مي شود تاتنهامي ها از همين حالا با مبلغي که از خريد بيل به دست خواهند آورد، براي خريد چهار بازيکن جديد برنامه ريزي کرده اند.

براساس گزارش گل، ويلاس بواس در اين تابستان، تاکنون ستاره هايي مانند پائولينيو و سولدادو را به خدمت گرفت.



تاريخ : یک شنبه 13 مرداد 1392 | 13:2 | نویسنده : فرنوش |
 
مورینیو: مادرید یک سیاست است نه فوتبال

سرمربی پرتغالی چلسی معتقد است که باشگاه رئال مادرید بیش از آن که فوتبالی باشد سیاسی است.

خبرگزاری فارس: مورینیو: مادرید یک سیاست است نه فوتبال
 

به گزارش خبرگزاری فارس، ژوزه مورینیو تأکید کرد که سیاست‌های باشگاه نقش مهمی در خروج وی از مادرید داشته است.

سرمربی سابق رئال مادرید که اکنون هدایت چلسی را بر عهده دارد، اظهار داشت: می‌دانم که مادرید باشگاه خاصی است. مادرید یک سیاست است. مادرید فوتبالی نیست؛ ورزشی نیست؛ درباره خیلی چیزها است.

وی اضافه کرد: در دومین سال حضورم قهرمان شدیم؛ بهترین تیم تاریخ اسپانیا بودیم؛ 100 امتیاز کسب کردیم؛ 121 گل زدیم و سپس سال سوم سال انتخابات بود. انتخابات در این باشگاه معنای زیادی دارد و ما در میانه مسیری بودیم که نرمال نبود و تنها کسانی که درون باشگاه بودند، می‌توانند این را بفهمند.

سرمربی پرتغالی خاطرنشان کرد: فصل آخر فصل بدی نبود. به فینال کوپا‌دل‌ری رسیدیم؛ البته شکست خوردیم اما فینالیست بودیم. به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان رسیدیم و یک گل با رسیدن به فینال فاصله داشتیم؛ بنابراین فصل چندان بدی نبود اما بدون قهرمانی به پایان رسید تنها توانستیم سوپرجام را کسب کنیم. بارسلونا را در سوپرجام شکست دادیم اما این برای من کافی نیست.



تاريخ : یک شنبه 13 مرداد 1392 | 13:0 | نویسنده : فرنوش |

مدافع تیم فوتبال رئال مادرید با چهره‌ای جدید راهی آمریكا شد.

به گزارش نما به نقل از جام ورزشی، سرخیو راموس مدافع تیم فوتبال رئال مادرید با چهره‌ای جدید راهی آمریکا شد.

این ملی‌پوش اسپانیایی موهای خود را بلوند کرده تا تیمش را در سفر به آمریکا با این قیافه همراهی کند.

شاگردان آنچلوتی اردویی دو هفته‌ای در آمریکا برگزار خواهند کرد.

37266_733.jpg


تاريخ : دو شنبه 7 مرداد 1392 | 15:41 | نویسنده : فرنوش |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد
.: Weblog Themes By VatanSkin :.