کریستیانو رونالدو می گوید هیچگونه کینه‌ای نسبت به مورینیو ندارد و این کارها برای آدم‌های بیچاره و شکست خورده است.

رئال مادرید موفق شد در فینال جام قهرمانان (گینس) با غلبه بر چلسی قهرمان این رقابتها شود.

کریستیانو رونالدو که در بازی نهایی موفق شد دو گل برای تیمش به ثمر برساند می گوید بین او و مورینیو هیچگونه دشمنی نیست و فکر کردن به این جور مسائل در فوتبال برای انسان‌های شکست خورده است.

رونالدو در حالی مقابل چلسی دو گل به ثمر رساند که مورینیو در مصاحبه‌ای جنجالی که بعدا آن را اصلاح کرد، عنوان کرده بود رونالدوی واقعی رونالدوی برزیلی است! اما در حالی که رسانه‌ها دو گل او به چلسی را پاسخی مناسب به اظهارات مورینیو عنوان کردند خودش می‌گوید که به مسائل حاشیه‌ای کاری ندارد و ترجیح می‌دهد به فوتبال فکر کند. دیدگاهی که پیش از این توسط رونالدو این گونه بیان شده بود: آدم در بشقابی که از آن غذا می‌خورد تف نمی‌کند!

مهاجم پرتغالی در گفتگو با مارکا درباره بازی با چلسی گفت :‌دوست دارم حرفهایم را در زمین مسابقه بزنم. اتفاق‌هایی که خارج از زمین فوتبال رخ می‌دهند تاثیری روی من ندارد. هدفم این‌است که به رئال مادرید کمک کنم تا به اهدافش برسد و بتوانیم قهرمانی ‌هایی متعددی جشن بگیریم.

به گزارش مارکا پس از بازی رئال مادرید و چلسی تنها ژابی آلونسو و فابیو کوئنترائو نزد سرمربی سابق خود رفتند و با وی خوش و بش کردند.

رونالدو درباره نحوه خوشحالی اش پس از به ثمر رساندن گل و نگاه کردن به ژوزه مورینیو گفت: پس از گل زدن به نیمکت خودمان نگاه می کردم. پس از مسابقه نزد مورینیو نرفتم چون او را ندیدم. اما در کنار تمام اعضا کادر فنی چلسی بودم. من هیچ خصومتی با کسی ندارم. تنها آدم‌های بیچاره و شکست خورده کینه ای هستند



تاريخ : جمعه 18 مرداد 1392 | 19:8 | نویسنده : فرنوش |

                                   چلسی 1-رئال مادرید 3

تیم فوتبال چلسی در دیداری دوستانه با رئال مادرید، مغلوب قوهای سپید مادرید شد.

شب گذشته دو تیم چلسی و رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو به مصاف هم رفتند و در این مسابقه دوستانه، مادریدی ها با گل های کریس رونالدو و مارسلو، خوزه مورینیو و شاگردانش را شکست دادند.

گل نخست این بازی را مارسلو در دقیقه 14 زد اما سه دقیقه بعد، رامیرز از چلسی کار را به تساوی کشاند.

در ادامه مسابقه، کریس رونالدو در دقیقه 31 دروازه چلسی را گشود تا مادریدی‌ها نیمه اول را با برتری 2 بر 1 به رختکن بروند.

در نیمه دوم بازی نیز، شاگردان مورینیو مغلوب رئالی ها شدند و کریس رونالدو در دقیقه 57 یکبار دیگر برای رئال گلزنی کرد تا هم مادریدی‌ها را به پیروزی برساند و هم با خوزه مورینیو تسویه حساب کند.

مورینیو چند روز قبل از این بازی، با کنایه، رونالدوی واقعی را رونالدوی برزیلی دانسته بود نه کریس رونالدو!

کریس رونالدو هم در پاسخ به مورینیو، از مجادله پرهیز کرد و فقط گفت هر حرفی ارزش جواب دادن ندارد!



تاريخ : پنج شنبه 17 مرداد 1392 | 9:35 | نویسنده : فرنوش |
 
تکاپوی انتخاب بهترین بازیکن اروپا/ کریس، مسی یا ریبری؟

قانون آنلاین- نامزدهای نهایی دریافت جایزه بهترین بازیکن سال اروپا معرفی شدند. لئو مسی، کریس رونالدو و فرانک ریبری سه بازیکنی هستند که شانس تصاحب این عنوان را در تاریخ 29 آگوست خواهند داشت. مسی فصل گذشته با به ثمر رساندن 46 گل در لالیگا صاحب توپ طلای اروپا شده، کریس رونالدو نیز عنوان آقای گلی لیگ قهرمانان را با 12 گل از آن خود کرده و فرانک ریبری نقش مهمی در موفقیت های بزرگ فصل پیش باواریایی ها ایفا کرده است. 

اتفاق جالب لیستی که با رای تعدادی از روزنامه نگاران شکل گرفته، غیبت نام آندرس اینیستاست. بازیکنی که سال گذشته این جایزه را از آن خود کرد اما امسال در جمع 10 نفر اول اروپا نیز جایی ندارد.   روبرت لواندوفسکی، آرین روبن، توماس مولر، گرث بیل، باستین شواین اشتایگر، زلاتان ایبراهیموویچ و رابین ون پرسی سایر بازیکنان حاضر در این لیست هستند.

آمار سایت یوفا نشان می‌دهد در میان ۳ نامزد نهایی دریافت جایزه برترین بازیکن فوتبال اروپا در فصل اخیر، ستاره فرانسوی تیم بایرن مونیخ شانس بیشتری دارد.
تسنیم، آمار منتشر شده توسط سایت اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) نشان می‌دهد که فوتبالدوستان سراسر جهان تمایل بیشتری برای معرفی شدن فرانک ریبری به عنوان برترین بازیکن اروپا در فصل ۱۳-۲۰۱۲ دارند.
طبق گزارش یوفا فرانک ریبری با ۲۸۲۸ رای (۲۸۲۸ رای در فیسبوک)، کریستیانو رونالدو با ۲۱۴۳ رای (۱۷۴۴ رای در فیسبوک و ۳۹۹ رای در توئیتر) و لیونل مسی با ۱۷۹۱ رای (۱۵۳۸ رای در فیسبورک و ۲۵۳ رای در توئیتر) تا امروز بیشترین آرا را به خود اختصاص داده‌اند.




تاريخ : چهار شنبه 16 مرداد 1392 | 15:43 | نویسنده : فرنوش |
مهاجم کامرونی تیم آنژی روسیه همچنان در صدر بازیکنانی که بالاترین دستمزد را در فوتبال جهان می‌گیرند، قرار دارد.
۱۰ بازیکن فوتبال جهان که بالاترین دستمزد را می‌گیرند+عکس
 

به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته رسانه‌های اسپانیایی خبر از تمدید قرارداد کریستیانو رونالدو با رئال مادرید تا سال 2018 دادند.

در قرارداد جدید، ستاره پرتغالی سالیانه مبلغ 17 میلیون یورو دستمزد خواهد داشت که او را به عنوان پردرآمدترین بازیکن لیگ فوتبال اسپانیا و دومین بازیکن پردرآمد جهان تبدیل خواهد کرد.

ساموئل اتوئو مهاجم کامرونی آنژی روسیه همچنان به عنوان پردرآمدترین بازیکن جهان شناخته می‌شود.

این مهاجم سابق بارسلونا و اینترمیلان سالیانه 20 میلیون یورو درآمد دارد.

در مکان سوم هم لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا قرار دارد.

مسی سالیانه 16 میلیون یورو درآمد دارد.

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 16 مرداد 1392 | 15:38 | نویسنده : فرنوش |

به گزارش پايگاه خبري کالچونيوز کريس رونالدو مهاجم پرتغالي تيم فوتبال رئال مادريد در واکنش به اظهارات اخير حوزه مورينيو سرمربي پرتغالي تيم فوتبال چلسي گفت: درمورد اظهارات اخير حوزه مورينيو تنها چيزي که مي توانم بگويم اين است که در زندگي افرادي وجود دارند که هيچ شايستگي براي اظهار نظر نداشته و من حوزه مورينيو با هم جزو آن دسته افراد مي دانم. من جزو آن دسته افرادي هستم که هميشه براي مربيان احترام فراواني قائل بوده و سعي کرده ام تا از آنها مطالب زيادي ياد بگيرم ولي هميشه مواردي پيش مي آيد که ما مجبور به حفظ خونسردي بوده و بايد از کنار بسياري از آنها به آرامي گذر کرد.



تاريخ : چهار شنبه 16 مرداد 1392 | 15:35 | نویسنده : فرنوش |
تیکه مورینیو به کریس رونالدو: رونالدوی برزیلی، رونالدوی واقعی است
 

خوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال چلسی انگلستان در گفتگو با شبکه «ای اس بی»، بار دیگر به کریس رونالدو بازیکن پرتغالی رئال مادرید اسپانیا گوشه و کنایه زد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا ورزشی، مورینیوی پرتغالی در این گفتگو با اشاره به مسیر مربی گری خود که در سال 2000  به عنوان سرمربی آغاز شد و با اشاره به اینکه پیش از این نیز به عنوان دستیار مربیانی چون سر بابی رابسون و لوئیس ونگال بوده است، گفت: برای اولین بار در سال 2000 میلادی سرمربی شدم. اما پیش از آن در باشگاههای بزرگی دستیار بودم.

سرمربی چلسی با بیان اینکه در طول دوران مربی گری خود با مربیان بزرگ و بهترین بازیکنان جهان کار کردم ، افزود: در سی سالگی مربی رونالدو بودم البته نه این کریستیان رونالدو بلکه رونالدوی واقعی که برزیلی است.

وی با اشاره به قرارداد بین گرت بیل و رئال مادرید، گفت:  سال گذشته تلاش کردم با بازیکن ولزی تاتنهام قرارداد امضا کنم اما رئال مادرید در رسیدن به توافق با باشگاه لندنی ناکام ماند.

این اولین بار نیست که خوزه مورینیو در اظهارات خود به کریستانیو رونالدو گوشه و کنایه می زد؛ وی دو ماه پیش نیز گفته بود: رونالدو گمان می کند همه چیز می داند



تاريخ : یک شنبه 13 مرداد 1392 | 21:30 | نویسنده : فرنوش |
پیروزی رئال مادرید در مقابل اورتون +گالری تصاویر و فیلم
 

تیم فوتبال رئال مادرید در اردوی آمریکا موفق شد در دیدار مقابل اورتون به پیروزی برسد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا ورزشی، رئالی‌ها که اردوی آماده‌سازی خود را در آمریکا برگزار کرده‌اند در دیداری دوستانه به مصاف اورتون رفتند و با نتیجه 2 بر یک پیروز شدند.

گل‌های این دیدار را رونالدو 13 و اوزیل 31 برای رئال به ثمر رساندند و یلاوچ برای اورتون گلزنی کرد.

 



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 13 مرداد 1392 | 21:25 | نویسنده : فرنوش |
جوان ایرانی: کریستیانو رونالدو که مدت‌ها است خبرهایی در خصوص خروجش از رئال مادرید منتشر می‌شود اعلام کرده در یک صورت در این تیم خواهد ماند.
شرط عجیب رونالدو برای ماندن در رئال مادرید

در حالی که گفته می‌شود گرت بیل از تاتنهام تا چند روز آینده راهی رئال خواهد شد، رونالدو گفته در صورت حضور بیل در این تیم و زمانی که دستمزد او دو برابر بیل باشد در سانتیاگو برنابئو خواهد ماند.

در حال حاضر رونالدو دستمزدی ۱۶۰ هزار یورویی در رئال دریافت می‌کند. اگر قرار به ماندن او در رئال و افزایش دستمزد او به دو برابر گرت بیل باشد، ستاره پرتغالی باید در قرارداد جدید ۳۲۰ هزار یورو دریافت کند.



تاريخ : یک شنبه 13 مرداد 1392 | 21:22 | نویسنده : فرنوش |

مارسلو در نشست خبري از فرصت استفاده کرد تا در خصوص بعضي موارد شفاف‌سازي کند. يکي از آنها اظهاراتش درباره خروج هيگواين بود که در اين باره گفت: رئال مادريد باشگاه بسيار بزرگي است و هميشه بازيکنان خوبي به آن آمده‌اند و از آن رفته‌اند. براي همين نمي‌توانم بگويم دلم براي هيگواين به عنوان يک بازيکن تنگ شده؛ بلکه دلم براي گونزالو به عنوان يک انسان تنگ شده است.

به گزارش خرداد به نقل از فارس، وي از اظهار نظر درباره خروج احتمالي کوئنترائو خودداري کرد و افزود: در زمان حال زندگي مي‌کنم. کوئنترائو هنوز اينجاست و انتظار دارم براي قرارگرفتن در ترکيب اصلي با او رقابت کنم.

مارسلو ادامه داد: آنچلوتي در حال شناخت ما است. او انساني بزرگ و يک برنده است. اميدوارم همان اتفاقاتي که در ساير باشگاه‌هاي وي رخ داد؛ براي ما هم رخ دهد. او هنوز درباره اينکه من در چه پستي بازي کنم صحبتي نکرده است. بناراين کاري را که هميشه انجام مي‌دهم، خواهم کرد و تمام تلاشم را به کار مي‌بندم.

بازيکن برزيلي رئال مادريد خاطرنشان کرد: بيل بازيکن بزرگي است. مقابل او بازي کرده‌ام؛ هرچند او را خيلي خوب نمي‌شناختم. به هر حال ترجيح مي‌دهم درباره بازيکني که در اين باشگاه نيست صحبتي نکنم. اگر به مادريد بيايد؛ از او استقبال مي‌کنيم اما نمي‌توانم چيز بيشتري بگويم.

وي اضافه کرد: اميد زيادي دارم؛ در تمام سال‌هايي که اينجا بودم تلاش کردم و تقلا کردم بهترين عملکردم را نشان دهم و اکنون هم هيچ تفاوتي ندارد. راه درازي تا جام‌جهاني داريم و همين الان هم بايد براي حضور در ترکيب اصلي بجنگم.



تاريخ : یک شنبه 13 مرداد 1392 | 21:20 | نویسنده : فرنوش |
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسئولان رئال اعلام کردند جاشوا پينادات نوجواني که مهارت فوق العاده گلزني در رده سني خود را دارد به آکادمي باشگاه وارد مي شود.

پينادات قبلا براي مدت کوتاهي در آکادمي هر دو باشگاه رئال مادريد و بارسلونا حضور يافته و تمرين کرده است. پينادات اولين بازيکن آمريکايي است که به تيم رئال مادريد راه پيدا مي کند.

وي قرار است از ماه سپتامبر در آکادمي رئال حاضر شود. اين آکادمي در گذشته بازيکناني چون ايکر کاسياس ، گوتي و رائول گونسالس را تربيت کرده است
 


تاريخ : یک شنبه 13 مرداد 1392 | 21:17 | نویسنده : فرنوش |
گرت‌بيل اردوي تاتنهام را ترک کرد
 

گرت بيل، ستاره ولزي تاتنهام، اردوي تيمش براي ديدار دوستانه مقابل موناکو را ترک کرد.

به گزارش شفقنا ورزشی، براساس گزارش ها، او به دليل يک مصدوميت جزئي از اردوي باشگاه لندني جدا شد اما اين اتفاق، به شايعات در مورد انتقال او به رئال مادريد را قوت بخشيد.

تاتنهام و رئال در حال مذاکره بر سر انتقال اين بازيکن با مبلغ نجومي 115 ميليون يورو هستند و مديران تاتنهام که پيش از اين بارها بر ماندن بيل تاکيد کرده بودند، در مقابل پيشنهاد خيره کننده رئال در حال تسليم شدن هستند.  

گفته مي شود تاتنهامي ها از همين حالا با مبلغي که از خريد بيل به دست خواهند آورد، براي خريد چهار بازيکن جديد برنامه ريزي کرده اند.

براساس گزارش گل، ويلاس بواس در اين تابستان، تاکنون ستاره هايي مانند پائولينيو و سولدادو را به خدمت گرفت.



تاريخ : یک شنبه 13 مرداد 1392 | 13:2 | نویسنده : فرنوش |
 
مورینیو: مادرید یک سیاست است نه فوتبال

سرمربی پرتغالی چلسی معتقد است که باشگاه رئال مادرید بیش از آن که فوتبالی باشد سیاسی است.

خبرگزاری فارس: مورینیو: مادرید یک سیاست است نه فوتبال
 

به گزارش خبرگزاری فارس، ژوزه مورینیو تأکید کرد که سیاست‌های باشگاه نقش مهمی در خروج وی از مادرید داشته است.

سرمربی سابق رئال مادرید که اکنون هدایت چلسی را بر عهده دارد، اظهار داشت: می‌دانم که مادرید باشگاه خاصی است. مادرید یک سیاست است. مادرید فوتبالی نیست؛ ورزشی نیست؛ درباره خیلی چیزها است.

وی اضافه کرد: در دومین سال حضورم قهرمان شدیم؛ بهترین تیم تاریخ اسپانیا بودیم؛ 100 امتیاز کسب کردیم؛ 121 گل زدیم و سپس سال سوم سال انتخابات بود. انتخابات در این باشگاه معنای زیادی دارد و ما در میانه مسیری بودیم که نرمال نبود و تنها کسانی که درون باشگاه بودند، می‌توانند این را بفهمند.

سرمربی پرتغالی خاطرنشان کرد: فصل آخر فصل بدی نبود. به فینال کوپا‌دل‌ری رسیدیم؛ البته شکست خوردیم اما فینالیست بودیم. به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان رسیدیم و یک گل با رسیدن به فینال فاصله داشتیم؛ بنابراین فصل چندان بدی نبود اما بدون قهرمانی به پایان رسید تنها توانستیم سوپرجام را کسب کنیم. بارسلونا را در سوپرجام شکست دادیم اما این برای من کافی نیست.



تاريخ : یک شنبه 13 مرداد 1392 | 13:0 | نویسنده : فرنوش |

مدافع تیم فوتبال رئال مادرید با چهره‌ای جدید راهی آمریكا شد.

به گزارش نما به نقل از جام ورزشی، سرخیو راموس مدافع تیم فوتبال رئال مادرید با چهره‌ای جدید راهی آمریکا شد.

این ملی‌پوش اسپانیایی موهای خود را بلوند کرده تا تیمش را در سفر به آمریکا با این قیافه همراهی کند.

شاگردان آنچلوتی اردویی دو هفته‌ای در آمریکا برگزار خواهند کرد.

37266_733.jpg


تاريخ : دو شنبه 7 مرداد 1392 | 15:41 | نویسنده : فرنوش |

ایگواین رسما به ناپولی پیوست

باشگاه ناپولی اعلام کرد که گونسالو ایگواین، مهاجم رئال مادرید را با انتقالی در حدود 40 میلیون یورو به خدمت گرفته است.

ایگواین رسما به ناپولی پیوست

ملت ایران: باشگاه ناپولی اعلام کرد که گونسالو ایگواین، مهاجم رئال مادرید را با انتقالی در حدود 40 میلیون یورو به خدمت گرفته است.

بعد از انتقال 63 میلیون یورویی کاوانی به پاری سن ژرمن، باشگاه ناپولی به دنبال به خدمت گرفتن یک مهاجم جدید بود و در نهایت ایگواین را به عنوان بهترین گزینه، به خدمت گرفتند. ایگواین چند روز قبل برای انجام تست های پزشکی راهی ناپل شده بود اما امضای قرارداد نهایی امروز صورت گرفت.

این ملی پوش آرژانتینی پیش از این مورد توجه یوونتوس و آرسنال بود اما اکنون قراردادی 5 ساله با ناپولی امضا کرد و به هشتمین خرید گران قیمت تاریخ سری آ تبدیل شد.

ایگواین یکی از محصولات آکادمی جوانان ریورپلات است که در ژانویه 2007 با انتقالی 12 میلیون یورویی به رئال مادرید پیوست و در این مدت بیش از 100 گل در لالیگا برای این باشگاه به ثمر رساند.

او سومین بازیکن رئال است که در این تابستان راهی ناپولی شد. پیش از این خوسه کایخون و رائول آلبیول به سن پائولو رفته بودند.

باشگاه ناپولی همچنین در این تابستان رافائل، دروازه بان سانتوس و دریس مرتنس را از آیندهوون به خدمت گرفتند. انتظار می رود که به زودی په په رینا، دروازه بان لیورپول، هم به طور قرضی به این باشگاه بپیوندد.



تاريخ : شنبه 5 مرداد 1392 | 20:18 | نویسنده : فرنوش |
 
گزارش داغ/ کریس رونالدو برای اهدای خون به گالیسیا رفت

قانون آنلاین-بر اساس گزارش رسانه های اسپانیایی، کریستیانو رونالدو در سفری غیرمنتظره راهی گالیسیا شده تا با اهدای خون به کمک حادثه دیدگان این منطقه بشتابد.  

سانحه قطار در گالیسیا در روزهای گذشته واکنش های زیادی را از سوی چهره های سرشناس فوتبالی در این کشوردر پی داشته است.

ستاره باشگاه رئال مادرید یکی از بازیکنانی بود که در این روزها در صفحه شخصی اش در توئیتر چندین بار با خانواده های قربانیان ابراز همدردی کرد و حتی اعلام کرد که حاضر است برای کمک به مجروحان این واقعه تلخ اقدام کند. 

سی آر سون تنها به پیام های دنیای مجازی اکتفا نکرده و تلاش کرده است تا در دنیای حقیقی نیز وارد عمل شود و با اهدای خون بارقه امید افراد بستری شده واقعه گالیسیا را پررنگ تر کند. قطعا حضور این مهره سرشناس می تواند طرفدارانش را نیز به این کار ترغیب کند و بعید نیست صف های اهدای خون به آسیب دیدگان سانحه قطار در روزهای آینده از همیشه شلوغ تر باشد.



تاريخ : جمعه 4 مرداد 1392 | 12:58 | نویسنده : فرنوش |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد
.: Weblog Themes By VatanSkin :.